Serwis internetowy korzysta z cookies Dowiedz się więcej Rozumiem, nie pokazuj mi tego komunikatu więcej
Sklep Prywatnego Zdrowia
tekno domino

Prywatne Zdrowie > Aktualności > Archiwum > Rusza program „Mamo, Tato, wolę wodę!”
Testery perfum Calvin Klein, Hugo Boss, Bijan, Burberry, Chloe, Davidoff i Elizabeth Arden Sprawdzam!
Prywatne Zdrowie –  Aktualności

Aktualności

Rusza program „Mamo, Tato, wolę wodę!”

Dodano:
02 Wrzesień 2009

Rusza program „Mamo, Tato, wolę wodę!”

5 września rusza ogólnopolski program edukacyjny „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Celem programu jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz pomoc w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

Kampania ma przekonać rodziców i placówki edukacyjne do zastępowania w diecie dzieci napojów słodzonych właśnie wodą. Zdaniem organizatorów akcji, taki wybór jest najzdrowszy.

Głównym elementem kampanii będzie cykl zajęć w 1100 przedszkolach i 1100 szkołach w 40 miastach w Polsce. Założenia programowe oraz materiały edukacyjne dla dzieci, rodziców i nauczycieli zostały opracowane przez specjalistów (m. in. z zakresu żywienia, psychologa, ekologa i fizyka) oraz metodyków, a skonsultowane przez ekspertów z Instytutu Matki i Dziecka oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Dzieci będą mogły poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody, jej pochodzeniu, zastosowaniach i o tym, jak ją oszczędzać. 

Impreza inauguracyjna programu „Mamo, Tato, wolę wodę!” odbędzie się 5 września o godz. 11.00 w Złotych Tarasach w Warszawie. Dla rodziców przewidziane są seminaria i konsultacje z ekspertami, a dla dzieci zabawy i konkursy.

Woda jest niezbędna do właściwego funkcjonowania organizmu, ponieważ reguluje temperaturę ciała, ciśnienie tętnicze, usuwa szkodliwe produkty przemiany materii i warunkuje naturalną odporność. Woda to również najbardziej naturalny i najzdrowszy płyn dla dzieci, gdyż nie zawiera pustych kalorii, co jest szczególnie ważne w walce z próchnicą oraz nadwagą wśród dzieci.

Organizatorem kampanii jest jedna z polskich firm produkujących wodę mineralną. Patronat merytoryczny nad akcją objęły Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka, a patronat honorowy nad akcją edukacyjną w szkołach i przedszkolach - Ministerstwo Zdrowia.

KONKURS

W związku z kampanią „Mamo, Tato, wolę wodę!” jest organizowany konkurs pt. „Moja rodzina woli pić wodę, bo...”.

Do wygrania są:

1) 3 nagrody główne - rowery dla dziecka i rodziców (Trzy rodziny, które prześlą najciekawsze zdjęcia, wygrają zestaw 3 rowerów o wartości 3 tys. zł).
2) 135 nagród specjalnych maskotek Zdrojka - bohatera programu

Zasady konkursu 
Zróbcie zdjęcie, które będzie obrazowało w jakich sytuacjach pijecie wodę.  
Zdjęcia wraz z krótkim opisem, dlaczego wolicie pić wodę niż inne płyny (np. soki, kolorowe 
napoje gazowane, herbatę), zamieśćcie ma stronie www.MamaNaCzasie.pl
Link do strony ze zdjęciem prześlijcie na adres mailowy
konkurs@kidslab.pl.


Termin nadsyłania prac konkursowych 20.11.2009 r.

Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie na stronie www.MamaNaCzasie.pl
Wyniki konkursu zostaną podane na stronie www.MamaNaCzasie.pl 21.12.2009 r.

Opinie internautów

Dodaj swoją opinię

  1. Brak Avatara

    ewa9317

    Data dodania:
    06 Wrzesień 2009

    woda oczyszca.. a te napoje tylko szkodzą.. dziecko się potem do nich przyzwyczaja i nic dobrego z tego nie wynka!!!

Dodaj opinię

Swoje opinie wyrażać mogą tylko opini zarejestrowane w serwisie

Załóż konto i/lub Zaloguj się

Polecamy: logiczne chińskie gry planszowe, które rozwijają strategiczne myślenie, wyrabiają bystrość umysłu i ćwiczą pamięć.


© 2008-2013 Prywatne Zdrowie. Pewne prawa zastrzeżone